Over technische problemen

E-mails van MKB-Claim komen terecht in de ongewenste map. Wat nu?

Voeg ons e-mailadres toe aan de lijst ‘Veilige afzenders’ of ‘Veilige geadresseerden’. Dit doet u op de volgende manier:

  • Microsoft Outlook: ​Klik met de rechtermuisknop op het e-mailbericht en vervolgens op ‘Ongewenste e-mail’. Kies daarna op ‘Domein van afzender toevoegen aan de lijst met veilige afzenders’.
  • Gmail: Kijk in uw ongewenste map en open de e-mail. Klik naast de knop ‘Beantwoorden’ op het pijltje en kies voor ‘Afzender toevoegen aan lijst met contactpersonen’ en ‘Afbeeldingen van afzender altijd weergeven’.
  • Hotmail: Ga naar uw ongewenste map en vink de e-mail(s) aan. Klik vervolgens bovenin de balk op ‘Niet ongewenst’.

Hoe kan ik inloggen?

Boven in het scherm vindt u het tabblad Mijn dossier. Vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in en klik op ‘inloggen’.

Ik heb nog geen wachtwoord.

U heeft zich dan waarschijnlijk nog niet aangemeld. Ga naar aanmelden. Nadat uw gegevens verwerkt zijn, kunt u zelf een wachtwoord kiezen.

Ik heb geen verificatie e-mail ontvangen. Wat moet ik doen?

Hier kunnen een aantal oorzaken voor zijn:

  • U heeft bij het aanmelden een typefout in uw e-mailadres gemaakt. Meld u dan nogmaals aan.
  • De verificatie e-mail is tegengehouden door uw spamfilter. Controleer dan de map ‘ongewenste e-mail’.
  • U heeft de verificatie e-mail per ongeluk verwijderd. Meld u dan nogmaals aan. U krijgt dan een melding dat uw e-mailadres bij ons bekend is. Kies voor de optie verificatie e-mail opnieuw versturen.