Over het aanmelden

Hoe weet ik of mijn aanmelding succesvol is afgerond?

De aanmelding bestaat uit de volgende stappen:

  1. Aanmelden op de website; u ontvangt na enkele minuten een verificatie e-mail.
  2. Klik op de link in de verificatie e-mail en kies een wachtwoord.
  3. U krijgt nu toegang tot uw digitale dossier waar u de gegevens van uw claim kunt registreren. Uw aanmelding is daarmee succesvol afgerond.

Als u op een later tijdstip uw gegevens wilt raadplegen of wijzigen, kunt u inloggen in uw digitale dossier met uw e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord.

Lukt het niet om alle stappen te doorlopen? Kijk dan eerst bij de andere veelgestelde vragen. Mocht u er niet uitkomen, neem dan contact met ons op.

Het lukt mij niet om mij aan te melden. Wat moet ik doen?

Neem in dat geval contact met ons op. Dat kan via een e-mailbericht naar vragen@mkbclaim.nl of u kunt gratis bellen naar 0800-0250026.

Hoe weet ik of mijn aanmelding voor de nieuwsbrief succesvol is afgerond?

U krijgt per e-mail een bevestiging van uw aanmelding voor de nieuwsbrief.

Ik heb geen verificatie e-mail ontvangen. Wat moet ik doen?

Hier kunnen een aantal oorzaken voor zijn:

  • U heeft bij het aanmelden een typefout in uw e-mailadres gemaakt. Meld u dan nogmaals aan;
  • De verificatie e-mail is tegengehouden door uw spamfilter. Controleer dan de map ‘ongewenste e-mail’;
  • U heeft de verificatie e-mail per ongeluk verwijderd. Meld u dan nogmaals aan.

De link in de verificatie e-mail werkt niet. Wat moet ik doen?

De instellingen van uw browser kunnen er de oorzaak van zijn dat de link niet werkt. U kunt dit oplossen door handmatig de link te kopiëren en in de adresbalk van uw browser te plakken. Werkt dit niet? Neem dan contact met ons op via vragen@mkbclaim.nl.