Over technische problemen
E-mails van MKB-Claim komen terecht in de ongewenste map. Wat nu?
Voeg ons e-mailadres toe aan de lijst ‘Veilige afzenders’ of ‘Veilige geadresseerden’. Dit doet u op de volgende manier:
- Microsoft Outlook: Klik met de rechtermuisknop op het e-mailbericht en vervolgens op ‘Ongewenste e-mail’. Kies daarna op ‘Domein van afzender toevoegen aan de lijst met veilige afzenders’;
- Gmail: Kijk in uw ongewenste map en open de e-mail. Klik naast de knop ‘Beantwoorden’ op het pijltje en kies voor ‘Afzender toevoegen aan lijst met contactpersonen’ en ‘Afbeeldingen van afzender altijd weergeven’;
- Hotmail: Ga naar uw ongewenste map en vink de e-mail(s) aan. Klik vervolgens bovenin de balk op ‘Niet ongewenst’.
Hoe kan ik inloggen?
Boven in het scherm vindt u het tabblad Mijn dossier. Vul hier uw e-mailadres en wachtwoord in en klik op ‘inloggen’.
Ik heb nog geen wachtwoord.
U heeft zich dan waarschijnlijk nog niet aangemeld. Ga naar aanmelden. Nadat uw gegevens verwerkt zijn, kunt u zelf een wachtwoord kiezen.
Ik heb geen verificatie e-mail ontvangen. Wat moet ik doen?
Hier kunnen een aantal oorzaken voor zijn:
- U heeft bij het aanmelden een typefout in uw e-mailadres gemaakt. Meld u dan nogmaals aan;
- De verificatie e-mail is tegengehouden door uw spamfilter. Controleer dan de map ‘ongewenste e-mail’;
- U heeft de verificatie e-mail per ongeluk verwijderd. Meld u dan nogmaals aan. U krijgt dan een melding dat uw e-mailadres bij ons bekend is. Kies voor de optie verificatie e-mail opnieuw versturen.